Nya glajjor och kändisar

Normalt sett är jag inget av en skrytande individ, men idag måste jag bara få skryta lite om tre
väldigt roliga saker :-)
 
Min fantastiskt lyxiga morsdagspresent som mina söta killar och Lillisarna fixade.
Och det jättefina kortet som Alve slitigt med - vilka underbara barn jag har :-)
 

 
 
De tyckte inte att mammas kopior för 50 spänn med halvt bortskavt märke passar nu när jag snart ska ut bland civilisationen igen och rulla Lillisarnas flashiga åk. 
 
 

 
Väldigt bra gjort av Lillisarna också att lyckas smita iväg och fixa presenten utan att Barbamamman märkte något ;-)
 
 
Dagens andra skryt är över min fina Peppe som i fredags knep fyra  helsidor i den lokal tidningen genom ett jättefint reportage med snygga bilder om hans nya jobb. Vi är många som är stolta över dig ❤️
 
 

 
 
Och dagens tredje skryt är om min egen blogg som nu finns med lite här och där i bloggvärldens flöden,
b la överst på Tvillingsajtens hemsida! Bra jobbat av mig och Lillisarna :-).
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0