Brännskadad kille guldkantade min torsdag

Idag blev det en Mamma-Ante dag då
han fick komma hem tidigare från skolan för att han ådrog sig en rejäl brännskada på slöjden. 
 
 

 
 
Han var så gullig och fixade lite fika till sin smått orörliga Barbamamma som vi myste med. Lite lyxigt att få en egen eftermiddag med honom :-)
 
 
 

 
Sedan kom super Peppen hem och grillade goda hamburgare till oss, vilken man jag har :-)
 
 
Jag och Lillisarna hann också klicka hem lite läsning från tidningen Mama.
 
7 nr av Mama till Lillisarna + Olga Rönnbergs bok "Träning för nyblivna mammor" till Barbamamman.
Man kan väl säga att vi fick numren av tidningen på köpet = en riktigt bra deal när jag ändå tänkt köpa boken :-)
 
Olga har fött 5 barn varav de sista två var tvillingar och det ser ut som hon aldrig någonsin varit gravid.
Så kan hon så kan jag! För mig blir det ju "bara" 4 barn ;-) 
 
Så nu ska här peppas så jag är riktigt träningssugen igen när kroppen tillåter.
 
 
 
 
Det blev en väldigt mysig torsdag som från början var som vanligt helt tom på planer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0