Lillisarnas första post


Häromdagen kom "Postis-Per" med brev till Lillisarna. Oj vad spännande med paket :-)
 

 
Det var Peppens snälla faster Zsusi som skickat varsitt underbart fårskinn från hennes barnbarns gård på Orust till Pixie och Hollie. Tack så mycket, de kommer verkligen till användning Zsusi :-)
Anna Matzinger
2014-07-13 @ 11:54:50

Hej!

Jag heter Anna Matzinger och jobbar som skribent för tidningen Vi Föräldrar. Jag hittade din blogg när jag letade efter föräldrar till en enkät om boende (hur bor man, varför har man valt att bo så, vad är bra/dåligt med den boendeformen osv) och nu undrar jag om du skulle vilja vara med? Ni verkar ju ha en högst intressant boendeuppdelning :) Det är superenkelt att vara med, man svarar bara på några kort frågor via mejl och skickar tillbaka tillsammans med ett foto på sig och familjen. Mejla mig om du vill vara med – det är först till kvarn som gäller!

Soliga hälsningar,
Anna

Svar: Hej Anna, Vad roligt att du hittat min blogg😊 självklart är jag gärna med😊 Min mail är [email protected] Sommarhälsningar från Jennie
mamadeluxe.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0