Alldeles för många barn

Idag var vi inne på en bilaffär och kollade in om vi skulle byta in "Släden" mot en mer funktionell och
ekonomisk 7-sitsbil. Hjärtat klättrade omkring i bilen och fällde upp och ner på säten och kollade in diverse funktioner. Hon går sedan ut för att tillsammans med Peppen och säljaren diskutera om vad vi skulle kunna få för "Släden" i inbyte. Helt plötsligt säger Ante:
- Men mamma, vart är den andra Lillisen?
Jag kollar mig omkring, en Lillis har Peppen i bilbarnskyddet på armen, men vart är den andra?
Herregud! Jag hade bara ställt Hollie där inne i bilhallen, meckat runt med 7-sits bilen, glömt bort henne i all iver och gått ut. Nu har jag alldeles för många barn och är troligtvis alldeles för trött efter 4 veckor med vaknätter.
Anonym
2014-07-18 @ 11:59:24

Kanske skulle det behövas en farfar närvarande som övervakar och skyddar den stora familjen

Svar: Ja det skulle vara bra 😊
mamadeluxe.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0