Kan det bli värre?

I natt tog Lillisarna guld och silvermedalj i klassen "Sov så lite du kan".

De somnade in vid 22.30 igår kväll efter gediget kämpande av mig och Peppen. 

Den första Lillisen slog upp ögonen vid halv ett (2 timmars sömn på raken är väl alltid något). Efter det så var vi vakna av och till då Lillisarna bytte av varandra fram tills klockan slog halv sju i morse. Helt ärligt - vad är det för fel? Nu fick de i och för sig sin andra vaccination i går vilket bidrog med feber och ledsna bebisar, men ändå. 

Dagen har inte heller löpt på bra för mig och Lillisarna med sömnen. 

Så nu tog vi bilen tillslut så de somnade så här sitter jag på parkeringen utanför Antes skola och bloggar medans jag väntar på att hans utvecklingssamtal ska börja. Jag skulle lätt kunna bara blunda och somna på fläcken, så sjukt trött och energilös. 

Hur sjutton ska vi orka? 

Nu kommer den där "Natt-Nannyn" allt närmare oss känner jag.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0