Dagens svåra val...

Det pratas om att man som gravida brukar få någon form av begär av att "Boa" inför att bebisen skall komma. 
Jag och Lillisarna är halvvägs inne i vecka 28 nu och vi har kommit överens om att boa är nog inte riktigt vår grej.
 
Speciellt inte med tanke på de två olika synerna som mötte oss när vi vaknade.
Huset är bokstavligt talat invaderat av tredje världskriget - nu är det så sjukt mycket kläder, grejor, packning, tvätt och rörigt överallt så att det som tidigare var en liten uppförsbacke på kanske en förmiddags jobb för att få någon form av skaplig ordning har nu övergått till att som höggravid bestiga Mount Everest - vilket såklart är både fysiskt och psykiskt omöjligt.
Jag vet verkligen inte i vilken ände jag ska börja i - Peppen hjälp!!!
 
Däremot har vi en fit och vältränad man/blivande pappa som har börjat beklaga sig över att kläderna sitter för tight - konstigt när han börjat äta någon form av tryffelbollar varje dag på nya jobbet och dessutom har anammat en gravids meny (allt som man är sugen på åker in i munnen bara man får i sig något) :-)
Peppen ska självklart få ett antal gratis träningspass i vår egenhändigt skapade hinderbana av flyttkartonger, plastsäckar och annat - perfekt kombo av nytta och nöje då jag tror att grejorna försvinner fortare än kvickt efter ett par varv i banan:-)
  
Så undra vad jag och Lillisarna ska välja på att göra idag - solen eller packningen...packningen eller solen?
Svårt val va ? :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
Anton Ringman

Jätte fina inlägg på din fina blogg.

Svar: Vad söt du är, mammas älskling :-)
mamadeluxe.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0