Lillisarnas första besök hos kusin Lowa

Idag var Lillisarna på sitt första besök hos lilla kusin Lowa hemma i hennes nya jättefina hus. 
 
Lowa tyckte det var super mysigt att få hjälpa till med Lillisarna, kalas då har vi ännu en barnvakt på listan :-)
 
 

 
Hollie och Lowa
 
 
 
 
Lowa är en super duktig förare av Lillisarnas åk
 
 

 
Lillebror betade av både flaskmatning och vyssja Pixie till sömns - en fantastisk liten pappa
 
 
Vi var också till lekparken där följande diskussion fördes med en av Lowas gamla dagiskompisar som nu har börjat skolan:
 
Flickan: Varför har du sån där mage (och pekar på min mage som ser ut som om jag fortfarande är gravid)?
Jag: Det är för att jag nyss har fått tvillingar, de sover i vagnen där borta.
Flickan: Ja ha...har du många barn?
Jag: Jag har fyra stycken.
Flickan: Ja ha, de två bebisarna i vagnen och sedan de två du har i magen?
 
Det är svettigt att vara nyförlöst, vaken dygnet runt, knappt hinna gå på toan och dessutom ska man se fit for fight ut direkt ;-)
 
Tack världens bästa lillebror för en mysig eftermiddag :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0