Blocket belönar med Michael Kors

Måste ge mig själv beröm för att vara ekonomisk i allra högsta grad - vissa  dagar åtminstone.
Fyndade två fina Baby Björn bärselar på Blocket häromdagen, nypris 1600 kr för båda. Hjärtats fyndpris 550 kr :-)
 
Har i och med detta tjänat/sparat 1050 kr - vi kryper närmare en ny Michael Kors till hösten ;-)
 
Lillisarna trivs kalas i sina nya åk och Peppen och Hjärtat får några händer fria:-)
 
 
Johanna
2014-07-16 @ 14:25:05
URL: http://www.smastadsfrun.se

Bärselar är nog den bästa uppfinningen som givits småbarnsföräldrar. Hade inte klarat mig utan min !

Svar: Vad roligt att du hittat min Blogg:-) Jag kikade in på din, väldigt mysig :-)
mamadeluxe.blogg.se

Carlos
2014-07-18 @ 21:07:12

Se till att köpa Michel Kors eller LV direkt. Se det ej som nödvändigt att först informera P om status.

Svar: Helt rätt resonerat, vilken man Carlos är 😜
mamadeluxe.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0