1 oktober en liten sorgsen dag

Igår var en liten sorgsen dag för oss - mig och Lillisarna. 

Min kära syster och "arbetskamrat" gjorde sista dagen som mammaledig i tisdags och igår började hon jobba igen.

Nu är det slut på våra timslånga FaceTime samtal, heldagar hemma med lunch, latte och gofika och shoppingturerna på stan och köpcentra. Nu sitter hon där och kikar på sin dator medans vi saknar hennes sällskap här hemma.

Tiden går fort när man har roligt, nu har hennes år som mammaledig tagit slut och våra tre futtiga månader hemma tillsammans med alla barnen försvann fort som ögat. Men vi fick tre månader tillsammans ändå med mycket mys och skratt, jag trodde väl aldrig att vi skulle få chansen att vara mammalediga ihop överhuvudtaget. 

Tack syster, du har berikat mina dagar här hemma mycket - hoppas du saknar oss lika mycket på dagarna som vi saknar dig :-)



Susanna Maria J
2014-10-02 @ 11:23:31
URL: http://oslofru.com/

Så underbart att ha en syster. Massor med kramar till er.)

Svar: Tack 😊 Kramar tillbaka 😊
mamadeluxe.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0