EU-standard?

En liten rolig upplevelse för en stund sedan när jag skulle duscha på hotellet innan Peppen hämtar mig var måttet på duschen. 
 
Tror inte det var EU-standard på den direkt. 
 
Jag och Magis fick verkligen lirka in oss. 
Om vi hade varit här en vecka senare så hade jag inte kommit in.
 
På tvären var inte ens tänkbart att komma in :-)
 

 
Rakt gick inte då magen slog rakt i väggen inne i duschen och rumpan hamnade utanför.
 

 
Tillslut lirkade vi oss in på något knepigt sätt med lite rivsår på Magis, men vi fick skita i att dra igen dörren i duschen.
 
Detta var för oss en liten ny upplevelse som alltid har varit nätta och smidiga. 
Får hoppas att hotellets gäster inte har kulmage ;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mama deluxe

En blogg om livet som fräsig fru, tvillingmamma, alla andra mammaroller och allt däremellan.

RSS 2.0